Benvinguts al meu petit blog-album de fotografia

Aquest petit Blog-album de fotografia nomes aspira a compartir les meves experiències en el mon de la fotografia. Soc un aficionat a la fotografia desde molt jove i aqui només vull plasmar les meves vivències, que de la mateixa manera que m'agrada veure les obres d'altres aficionats espero també us agradin les meves.



dilluns, 15 de gener del 2018

Pintan amb foc (Lightpainting)


El "Lightpainting" una modalitat de fotografia nocturna. Light painting vol dir pintura de llum, pintar amb llum, és a dir, utilitzar qualsevol font lluminosa (Foc, llanternas, lums amb leds...) per crear un ambient en la composició fotográfica, normalment son amb exposicions de llarga durada. Els inicis amb aquesta tècnica sempre són una mica pobres però amb paciència (molta paciència) van sortint els resultats.


Un dels principals inconvenients és trobar un lloc adient per fer aquest tipus de fotografia, una nau abandonada pot ser un bon lloc.


Un dels "artilugis" fets servir per pintar.



La "Llana de ferro" és un dels millors i espectaculars estris per fer aquest tipus de fotos.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada