Benvinguts al meu petit blog-album de fotografia

Aquest petit Blog-album de fotografia nomes aspira a compartir les meves experiències en el mon de la fotografia. Soc un aficionat a la fotografia desde molt jove i aqui només vull plasmar les meves vivències, que de la mateixa manera que m'agrada veure les obres d'altres aficionats espero també us agradin les meves.



dilluns, 15 de gener del 2018

Les Comes 4x4 Festival

El Festival 4×4 de les Comes neix amb l’objectiu de consolidar-se en el panorama nacional com l’esdeveniment de tots els amants del món 4 × 4. Un lloc on els professionals, aficionats al 4×4, l’aventura i la natura tenen el seu punt de trobada per poder compartir experiències en un entorn immillorable.
La finca de les Comes és el lloc on es porta a terme la trobada. A 10 km de Manresa, ben comunicat amb Barcelona, ​​Girona, Lleida i Tarragona. Aquest espai natural de 518 hectàrees de terreny i més de 60 km de pistes forestals amb diferents nivells de dificultat es transforma per albergar els apassionats del 4×4 per passar un fenomenal cap de setmana en família.
El principal fil conductor, com no, és el 4×4 en totes les seves facetes, ja sigui des d’un punt de vista comercial i d’exposició per a professionals com per a aquells aficionats i entusiastes que busquen experiències diferents.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada