Benvinguts al meu petit blog-album de fotografia

Aquest petit Blog-album de fotografia nomes aspira a compartir les meves experiències en el mon de la fotografia. Soc un aficionat a la fotografia desde molt jove i aqui només vull plasmar les meves vivències, que de la mateixa manera que m'agrada veure les obres d'altres aficionats espero també us agradin les meves.



dimarts, 16 de gener del 2018

Pesebre de Parets del Vallès

Parets del Vallès torna a acollir aquest any el pessebre més gran de Catalunya, instal·lat en una superfície de 230 metres quadrats que el visitant pot contemplar des de tots els angles.

Aquest pessebre és obra de l'Associació Pesebrista de Parets del Vallès, el president de la qual, Albert Pérez, construeix des de fa 31 anys un Naixement de grans dimensions en un espai tancat, actualment en el local de l'entitat.

Aquest any, l'associació ha complert el repte que s'hi havia marcat fa temps de reproduir la muntanya de Montserrat i els seus voltants, en els quals es poden veure les poblacions del Bruc o Collbató, entre altres elements destacats de la zona.

En concret, l'associació ha ambientat el pessebre en els anys 40, 50 i 60 amb la finalitat d'incloure les carreteres, el telefèric i el "cremallera" que pugen fins al monestir de Montserrat.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada