Benvinguts al meu petit blog-album de fotografia

Aquest petit Blog-album de fotografia nomes aspira a compartir les meves experiències en el mon de la fotografia. Soc un aficionat a la fotografia desde molt jove i aqui només vull plasmar les meves vivències, que de la mateixa manera que m'agrada veure les obres d'altres aficionats espero també us agradin les meves.



dijous, 20 de gener del 2011

Els romans envaeixen Blanes (Costa Brava 2008)

A Blanes un dels pobles mes turistics de la Costa Brava l'any 2008 van voler rescatar de l'oblit els origens romans de la vila. Malauradament, tot i que aquesta colònia apareix citada a les fons literàrias antigues i que fa gairebé cuatre dècades s'hi van fer dues campanyes d'excavacions, la Blanda romana, amb el jaciment dels Padrets, és potser la fundació romana més desconeguda del litoral catalá.
Cartell de la recreació històrica de Blanes

Les jornades de recreació Historica Blanda Aeterna comptan amb la participació de grups procedents d'Anglaterra, França, Alemanya, Hongria i Espanya.



Hi a gladiadors, cavalleria romana, legionaris amb els seus campaments, exhibicions d'instrucció, simulacres de batalles o representacions de la vida cotidiana romana.

Cal destacar la tecnologia puntera que ja feian servir els romans



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada